1 år, unika besökare och formulär

I förrgår firade jag ett år med mitt nya domännamn (bloggen startade jag hösten 2005) och har sedan dess bra statistik på hur många som läser min blogg. På 367 dagar har jag skrivit 445 inlägg, det är 1,2 inlägg/dag.

Förra veckan slog jag rekord i antal unika besökare, fler än vad jag hade under vit jul-veckan då det var flest senast. Alltid roligt när många läser, sprider och kommenterar.

Jag skriver bloggen för min skull men också för att jag vill att många ska läsa. Jag funderar ofta på vad folk tycker om att läsa om. Jag har gjort ett superkort formulär (ca 90 sekunder) som du som läser gärna får fylla i här. 

Utöver det så har jag bokat en resa för la Familia till USA i sommar. Så välförtjänt, så efterlängtat! Om ni undrar varför inte Lisa får följa med så är svaret att hon redan är där och att det är henne vi ska hälsa på. USAresa

Lämna en kommentar