Årsord: 2008 Kär och 2009 Vuxenpoäng

Så var det dags för del fyra. Här finns de tidigare inläggen 2002/2003, 2004/2005 och 2006/2007

Årsord 2008: Kär
Årslåt 2008: 3 doors down – Here by me

Det finns egentligen bara ett ord för 2008 och det är kär. På nyårsafton träffade jag Jonas och under året blev vi ett par och hade det otroligt bra! Jag var även kär i mina boendeformer, både Tuve-kollektivet med Emet, Jossan och Jos under vårterminen i Göteborg och på Glunten under hösten tillsammans med Jossan och delvis även våra två pojkvänner som båda hette Jonas.DSCF1215JL i Paris

Årsord 2009: Vuxenpoäng
Årslåt 2009: Takida – Never alone always alone

Under 2009 plockade jag vuxenpoäng på löpande band. Jag blev sambo för första gången, jag och Jonas köpte Lejba, jag blev vald till vice ordförande och påbörjade en fyra år lång period som heltidsarvoderad och jag och Jonas flyttade till huvudstaden. DSC00120 På prommis med det som på den tiden var mina två hjärtan

 

2 thoughts on “Årsord: 2008 Kär och 2009 Vuxenpoäng

  1. Ping: Årsord: 2010 Alvik och 2011 Heartbroken | levlivetmedlinda

  2. Ping: Årsord: 2012 Framgång och 2013 Förändring | levlivetmedlinda

Kommentera

