Vår fantastiska resa till Aten!

Vi är dödligt seriösa och tar oss på lite för stort allvar, så vi skapade en facebooksida och gjorde en film om vår resa till Aten. Om 10 dagar åker jag, Eva och Sofia till Aten. Eller Knatte Fnatte och Tjatte som vi oxå kallar oss. Jag är Tjatte och retas för att jag en gång när jag skulle bjuda in till ett möte i outlook stavade Tjatte med Ch, så det blev Chatte. Eva och Sofia kallar sig ibland för Piff och Puff. Ibland är vi tre knattar, ibland är det Piff, Puff och Chatte.

Vi bokade resan i april efter att jag gjorde slag i saken efter en spontan idé. Boendet bokade vi för en vecka sen. På tio minuter. Jag var lite stressad inför detta, Eva var kolugn. Denna grupp är full av skratt och det är med skratt och humor som vi kommer överleva fyra dygn ihop. Temat för resan är personlig utveckling. SWOT-analyser, feedbackrundor och ett ständigt bekräftande av att alla känslor är okej. Sofia har köpt en bok i praktisk kriskommunikation och vi har bokat enkelrum. Det är 26 grader varmt i Aten just nu. Vi har alla förutsättningar för en lyckad resa ihop. Eller?

Vill du följa oss så ska du gilla vår facebooksida. Där ligger även vår första film upplagd. Peace out!

Kommentera

