Död blogg – fullmatat liv

Jag har inte dött. Augusti går helt enligt plan. Jobba med valet, planera bröllop, träna. Allt går lite lättare och lite smidigare än planerat. Jag hinner till och med sova mycket, dansa på grönan, träffa vänner och se på idol. Vi får se om första halvan av september flyter lika bra.

När den 14 september är passerat och jag klarat av två av årets viktigaste uppdrag ska jag belöna mig själv med: sovmorgon, årskort på Friskis, nätdejting, naprapathögskolan, bodyshop-produkter, besök hos idrottsrehab, mängder med fika/lunch/kvällsmys med vänner, en mentor och en Wien-weekend.

På återläsande.

Kommentera

