Fårö!

Mina sociala medier-flöder säger att majoriteten av mina vänner antingen varit på Håkan i helgen eller på ett bröllop. Själv har jag spenderat helgen på Fårö i min pojkväns familjs sommarhus.

Planen var: powerwalks på stranden, jämföra partiprogram, sola, sova och umgås.

Utfallet blev: kriminalserier, en sjuk Engström, bränd baksida, tre stycken 9-12 timmars nätter och lite pariprogramssnack.

Visst det suger att vara sjuk när en är ledig men av alla dagar på det här året så kanske denna helg ändå var bäst. B har varit fantastisk och hämtat kall handduk, vattenglas, åkt och köpt halstabletter och citron osv.

På det stora hela ändå mycket nöjd med denna helg. Känner mig trots allt påfylld av energi och taggad för några hårt veckors arbete med Almedalsveckan som grand finale innan semesterbild 1 Vi landade i Visby på torsdagseftermiddagen och spanade in ett mycket lugnt Almedalenbild 2
På fredagen åkte vi på sightseeing och såg himlen och havet mötasbild 3
Såg häftiga färger och tänkte att detta nog bara är en försmak inför Lofoten i sommarbild 4 Tittade på raukar men det var häckningstid och fåglarna ogillade vår närvaro och då ska vi inte störa. Fick en skymt av Fårös mest berömda rauk Kaffepannan vid Gamlehamnbild 5På söndagen låg vi först på gräset hemma och sen på stranden. Som värsta medelhavet och den andra halvan badade och jag blev bränd. Så kan det gå.

 

One thought on “Fårö!

Kommentera

