Hjälp – välj glasögon (igen)

2012 köpte jag par nya glasögon efter mycket vånda. Jag fick massa hjälp via kommentarer och annat, då valdes det mellan dessa och blev till slut de här. Nu har de varit borta tillräckligt länge för att jag ska ge upp och inse att jag inte kommer hitta igen dem. Jag är inte särskilt hoppfull över att jag kommer hitta några lika bra (vill helst ha ett par exakt likadana) men måste ju ge det ett försök. Vad sägs, kan någon av de här vara något?

bild 1
Alternativ 1
bild 2
Alternativ 2
bild 3
Alternativ 3
bild 4
Alternativ 4

 

Kommentera

