Födelsedagskalaset

Jag gjorde allt annat än att ta kort under vårt fantastiska födelsedagskalas som jag och Anna Maria bjöd in till i tisdags. 30 pers på 62 kvm, gräddtårta, biskvitårta, snickerskaka, småkakor, hembakt bröd och tomatsoppa. Tog kort gjorde däremot fina Wilda, mycket tacksam för det.

Toadisco, ballonger, snittblommor i mängder, skratt, surr, kärlek. Jag är så tacksam för alla som kom förbi även om jag inte hann prata ordentligt med alla så är jag glad att klostret i Alvik är mötesplatsen för många av mina vänner. IMG_8941 Värdparet hälsar välkommenIMG_8910 Folk i mängder IMG_8949Sverker och MadeleineIMG_8924Eva och Sofia såg ut ungefär så här hela kvällen. 

 

Kommentera

