Maggio live

Jag fortsätter mitt konsertliv. Under 2013 var jag på Agens, Darin, Loreen och Maria Mena. I mars ska jag på Backstreet Boys och i maj Justin Timberlake. Igår överraskade jag babe med Veronica Maggio-konsert på Hovet. Hennes röst och texter når rakt fram och även om vi hade sittplatser så var stämningen påtaglig. Hon fyllde hela arenan och jag njöt. Av musik. Av sällskap. Av livet.

Förutom Cirkus Cirkör och konsert har helgen bestått av Fittstim, Bron, samtal, lugna promenader, sömn, diverse exotisk frukt och andra sätt för att återhämta mig och bli frisk. Bättre blir det även om det går lite för långsamt. maggio

Kommentera

