Signs from B

Första dagarna pratade jag och Bernhard via Skype eller chat varje dag. Wi-fi fanns det gott om i Sydafrika. Just nu är han vid gränsen till Namibia och jag har inte hört hans röst på fyra dagar vilket är det längsta sen i augusti.

Det går ändå förvånansvärt bra att vara utan honom, måste bero på en stadig grund vi lagt under våra 25 dejter och 45 dagar som ett par. Busig som han är så har han lämnat diverse budskap i lägenheten. Jag har hittat några men tydligen finns det något jag missat, måste kanske storstäda idag…
20131117-104142.jpg
Han lämnade ett torkat lönnlöv vid min instagramväg som ett bevis på all lööööw.
20131117-104156.jpgEn hemlig låda under sängen
20131117-104217.jpgEtt blockljus låg i lådan för att jag alltid ska påminnas om att det finns ett ljus. Jag tänker att när ljuset är nedbrunnit är han hemma igen.20131117-104242.jpgEtt vykort i min frys20131117-104309.jpgFinast av allt är dock armbandet jag fick innan han åkte. Love it!

Kommentera

