Kiddos i Eksjö

En av mina närmaste vänner har flyttat från hemhem till Eksjö utanför Jönköping. Emma hittade en utbildning hon ville gå och de lät varken unge på tre år eller husägande i Vännäsby stoppa dem. De tog sitt pick och pack och flyttade ned. Mycket imponerande!

I helgen passade jag på att hälsa på. Emma har varit mitt andra hem i Västerbotten, det är där jag spenderat flest nätter förutom hos mina föräldrar när jag hälsat på. Känslan är alltid densamma oavsett var de bor. Hemtrevligt, välkomnande och avslappnande. Där kan jag bara vara och jag har verkligen kopplat bort Stockholm hela helgen.

I lördags var jag en sväng i Jönköping och Tim och Thea och blev bjuden på veganlunch och både fredag och lördag kväll spenderades med gogo (godis) i soffan med Emma och Isaac. Skönt. Ett av de stora nöjena med att hänga hos Emma och Isaac är den fantastiska ungen de lyckats föda fram. Lovis är ett cool barn och vi har lekt hela helgen. I lördags var även ettåriga Liv med och ungar är ju otroligt underhållande. Love it!bild 2
Jag och Lovis ❤bild 1
Liv äter makaroner och köttbullar över hela bordet

One thought on “Kiddos i Eksjö

  1. Ping: Måluppföljning 2013 4 av 4 | levlivetmedlinda

Kommentera

