Almedalen dag fem – DebattSM och alkoholfritt utbud

Den här dagen har egentligen mest handlat om debattSM och det har jag ju redan skrivit om här. En av de bästa sakerna med att göra sånna här framträdande är att det är så många medlemmar i IOGT-NTO-rörelsen som följer mig, peppar mig, blir stolta och inspireras. Det om något inspirerar mig. Tack för allt!

Resten av dagen har jag tagit det ganska lugnt och först blivit riktigt glad över O’learys bordsryttare som tydligt likställer två olika drinkar, en med alkohol och en utan alkohol och sen uppriktigt sur på Barbeque som hade 117 olika sorters alkohol och 9 sorters alkoholfritt (en alkoholfri öl, juice, vatten och läsk). Håller oftast god min och vill inte vara grinig men då kokade jag lite inombords.

Idag har jag genomfört mina sista uppdrag för den här veckan och nu ska jag: chilla, äta glass, gå på lite seminarium, hänga med folk, genomföra nåt politikermöte och dricka fler almedalsdrinkar. bildn
Bara massa alkoholskitbildvBra tydlig meny, namn, bild och innehåll. 

 

Kommentera

