UNF-kongress, dag fem

Kongressens sista dag. Det var en speciell känsla redan när jag vaknade, bara några timmar kvar. Det blev en helt fantastisk dag och jag tänkte ägna ett eget inlägg åt själva avtackningen och hur det kändes att faktiskt avgå. Dagen var fantastisk på alla sätt och vis och kvällen ännu bättre. I nattcafeet var det riktig kongresstämning med mycket folk. På dansgolvet var det packat både när vi hade stråk/trubadurstorband och en DJ som spelade klubbmusik. Jag fick bugga några låtar till med min far och när kl var ett kände jag mig ganska nöjd. Gick ett varv och sa hej då till alla medlemmar och blev kramad och uppskattad hos var och varannan. Så fint!

bild2Kasper är med och sjunger Dusten och tyckte att klämma i på slutet och höja armen var fantastiskt roligt.
bild1  bild3Generationsbytet. Grattis Malin och Eric, det här kommer verkligen bli bra!bild4 Sju generationer kvinnliga distriktsordföranden i Västerbotten åren 2005-2013. Jag, Anna, Lisa, Tove som saknas, Amanda, Nicole och Ellen. bild7På kvällen kollade jag in skumdisco med nostalgiska ögon. 2003 gjorde jag detsamma på kongressen i Jönköping och hade en av mina 10 mest euforiska kvällar jag haft i mitt liv. 
bild5bild6
Anna rockade lossIMG_9331Fick hänga med alla gamla vänner och lycka var faktiskt total. Tack Linda för fint foto på Robert, jag och Mi. 

Lämna en kommentar