UNF-kongress, dag ett

Nu har kongresspeppen infunnit sig på riktigt. Jag har gjort två av fem tal/anförande och med så här många glada, taggade UNF:are går det ju inte att vara annat är happyhappy. Det glimtar till och blir en helt magisk känsla till och från och jag hoppas känslan blir starkare och starkare för varje dag för att på lördag vara på max. Lördag, den stora dagen då jag ska avgå och lämna över mitt finaste UNF till en ny förbundsstyrelse.

Det är svårt att hinna ta mycket och vettiga kort så jag kommer nog löpande under veckan rekommendera Lindas blogg. Hon är liiiite bättre än mig på att dokumentera!bild1
Förmiddagen spenderades med Linda. Vi styrde om ombudsincheckningen, sorterade och var effektiva. Ungefär så som vi brukar vara ihop.

bild2
Ullie stod i den andra incheckning och var tydlig med vart alla UNF-lägerdeltagarna skulle gå. bild3 Kön till incheckningen. Försökte ta mig igenom kön och säga hej till alla gav upp efter ett tag. För många jag är glad över att se.  bild4 Kongresslokalen har aldrig varit så snygg och pimpad som i år. Tack Simon och Fake Free för det!bild5Linda föredrog verksamhetsberättelse och vi fick ansvarsfrihet. Skönt för oss!

Kommentera

