Bättre idag

Så plötsligt händer det. Jag är redo för helg. Det som i torsdags kändes som ett oöverstigligt berg är nu hanterat (tack vare effektivt och hårt jobb) och jag kommer kunna vara helledig imorgon.

Igår var jag en sväng till Götet (känner mig som hemma) för att träffa DO-nätverket och taggade kongress och pratade om lite allt möjligt, ordföringar emellan. Det är 8 timmars resväg t o r för 90 minuters snack men trots detta är besök på DO-nätverket något av de mest betydelsefulla jag gör. Att ha nära kontakt med några av våra viktigaste företrädare tycker jag är en viktigt del av mitt uppdrag.

Slaggade på Karins soffa, gick upp 5.30 för att åka till Sthlm för en Almedals kick-off med IOGT. Gick en lång sväng med L som var olydig. Dumma hund! Har nu jobbat bra i fyra timmar för att kunna ge mig själv en helt ledig dag imorgon. Bra investerat tror jag.

Imorgon ska jag sova, städa, baka bröd och gå på en flygplatsprommis med Simon. Känns som det kommer bli en fantastisk dag. balokngKvällssol från min balkong där jag suttit och jobbat. Alvik är bäst!

One thought on “Bättre idag

Kommentera

