Challange completed – om #sockerfriapril

Jag klara det!

Har gjort två undantag men inte för att jag inte kunde stå emot utan för att jag ville. (Jag vet inte om det alltid låter så när folk inte klarar ett mål fullt ut) En efterrätt på Systembolagets vårmiddag och en lyxshake med min bror när vi renoverade. Men vi sätter alla våra egna regler så det är okej.

Är mycket nöjd med mig själv, framförallt för att det var så mycket lättare än jag trodde och att jag därför borde kunna bemästra fler sockersug framöver. Några saker ska jag verkligen inte sluta med, t ex efterrätter. Så himla tråkigt att inte kunna dela smakupplevelser med folk. Andra saker, som att småäta saker varje kväll klarar jag mig uppenbarligen utan. Köp en frukt istället.

Igår hängde jag hos Lina Staav, vi är väldigt bra på att äta godis tillsammans och vi firade att vi klarat utmaningen med att äta godis. Det var förvånansvärt intetsägande att äta den där påsens smaskis. sockerfriinsamlingJag har satt in 300 kr till Sockerfri april på hungerhjälpen eftersom det är så mycket pengar jag uppskattar att jag tjänat in på all sockerskit jag inte köpt. Skänk gärna lite pengar du med, oavsett om du varit med i Sockerfri april eller inte. Sänk pengar här. Vi ligger ju tvåa på topplistan. Kom igen! frukt
Valborgs efterrätt. Massa nice frukt och tranbär!

Kommentera

