Engagemanget flödar – DSSrapport

Har varit på min sista DSS med 150 UNFare från 23 distriktsstyrelser, förbundsstyrelse och personal. Engagemanget sprudlade under hela helgen och det är så befriande att se att UNF har så många unga talanger som bär vår organisation framåt. Det är min sista DSS med UNF men det börjar väl bli tjatigt det här med att jag gör allt för sista gången. Varje gång jag nämner är det någon som blir glansig i ögonen. Fint att vi har så mycket tillsammans.

Jag, Lovisa och Sophie höll pass om drogpolitik och jag hade gjort en tidslinje över alkoholens historia som de fick pussla ihop. bild5Skaraborgs DS gör ett bra jobb

Mellan varven njöt deltagarna i solenbild4Uppsalas DS

Under lördagskvällen var det musikquiz med liveband och vi var i extas. Allsång, spontandans, introtävling och festkänsla. In the name of love!bild3Ett litet kuddberg så alla deltagare fick en kudde var att sitta på. 

Efterfest, och helt klart, UNF:are ser helt normala ut!bild2JB, Tea och Eveliena

Kommentera

