Måluppföljning 2013 1 av 4

Tre månader av 2013 har gått och det är därmed dags för måluppföljning ett av fyra.

  • Göra mig själv lycklig

Det här målet går det bra med! Jag känner mig självständig, fri, framgångsrik och glad. Jag umgås med fint folk, får ovillkorlig kärlek av min hund och gör saker jag mår bra av.

  • Renovera mitt kök

Köket är beställt på Ikea, elektriker är bokad, Tim och Paps kommer ned en helg i april och jag planerar en rivningsdag.

  • Träffa sex inspirerande och starka kvinnor

Jag har träffat Helene Öberg och har en till inbokad i början av apirl.

  • Äta frukt och grönt varje dag

Tack vare Anna Maria och våra frukt och grönt-lådor från Årstiderna så går det ganska bra med det här målet

  • Göra en bra överlämning till nästa ordförandepar

Jag har börjat göra vissa sammanställningar men det stora jobbet blir i maj och efter kongressen

  • Söka utmanande, utvecklande och roliga jobb

Det blev ju inte så mycket sökande. Inte ett enda jobb har jag sökt faktiskt men att jag kommer ha ett utmanande, utvecklande och roligt jobb efter sommaren är jag helt säker på.

  • Lära mig DJ:a

Jag har gett det här ett försök hos Jonas i Uppsala. Åh va svårt det är!! Det krävs betydligt mer för att det ska bli något resultat men tiden och smidiga möjligheter att lära mig saknas så jag ligger helt klart efter.

  • Träffa en kille som avgudar mig

Varför satte jag upp det här målet känner jag spontant. När jag träffar en kille så ska han avguda mig men just nu känner jag mig helt off. Känner inget behov av en kille i mitt liv alls. Men, om du är en kille och läser detta och tror att du skulle kunna avguda mig. Låt inte mig stoppa dig, lägg in en stöt så får vi se 🙂

  • Ha mer fritid under hösten

Allt talar för att det kommer att bli så. Skönt!

  • Vardagslyxa minst en gång i månaden

Ibland känns det som att jag vardagslyxar varje dag. Det är efterätter, diverse skönhetskurer, trerätters, bio och så vidare. Ingen brist vara alls.

  • Åka på en ordentlig utlandsresa

Just nu planerar familjen att åka och hälsa på Lisa när hon är i USA i sommar. Hoppas hoppas!

3 thoughts on “Måluppföljning 2013 1 av 4

Kommentera

