De drogpolitiska höjdarna

Igår kl 23.38 – 00.22 förbredde jag mitt pass  på den drogpolitiska höjdaren. UNF:s topputbildning i tre steg med våra 14 grymmaste medlemmar när det kommer till påverkan och utelivsfrågor. Trots en galen kväll med ikeashopping, montering och efterfest kände jag mig kreativ och inspirerad. (Tack Simon)  Vägrade göra powerpoint och nedan ser ni resultatet. Mycket nöjd med resultatet.  bild4

Väl på plats pratade jag om projektet Ett bra utelivs utveckling och vad som är på gång närmaste året. Jag delade med mig av mina åtta tips för framgång.

  1. Gör saker du egentligen inte vågar
  2. Förbered dig väl och bestäm vilket budskap som måste bli sagt
  3. Be om feedback från någon du ser upp till och tror kan ge intressanta kommentarer
  4. Gör en kontaktkarta över de som träffats och håll kontakt med dem
  5. Härma andra som gör bra saker
  6. Bjud in medlemmar och ge ansvar så att de kan växa
  7. Fundera på vad som ger dig kickar och gör det så ofta du kan
  8. Gör hellre lite än inget alls

bild2

Efter mitt pass tog vi en grupp bild. Himla skönt gäng som jag tror kommer kunna göra stora insatser under året. Många politiker kommer träffas och många drinkar kommer drickas. Stolt ordförande innan det ens dragit igång för fullt. bild5 bild6

Kommentera

