Hockey med UNF Gävleborg

Som sagt, det är ett varierat uppdrag jag har. Idag har jag till exempel varit i Gävle för att gå på belöningsmatch med Gävleborgs DS som har värvat ungefär 350 personer under året. Superbra jobbat, ännu en gång kan jag som fadder vara stolt!

bild_fbk3Jag bjöd på tacobuffe till DS. Cicki, Chrippe, Camilla, Simon, Frank, Hanna och Peter. 

bild_fbk2 Helt plötsligt visade sig att 20 pers till skulle hänga på. Kul med mycket UNF:are!

bild_fbk1Vi var tre starka Färjestadsfans. Frank, Camilla och jag var mycket nöjda över slutresultatet 1-7 till Färjestad! 

 

One thought on “Hockey med UNF Gävleborg

Kommentera

