Dagbok från 2001 del 3

23/5 2001

Jag i Makke är fortfarande ihop, blev ihop 5/4. Det är mycket bättre mellan oss nu. Han ”vågar” ha sina händer runt min mage å så det är mycket bättre. Jag har typ inte fattat det riktigt roliga med att hångla. Det är mycket roligare att gosa. Men men puss och kram miss U Makke!

30/6 2001

Evigheter sen jag skrev. Jag å Makke är inte ihop längre. Hans kompis Erik L ringde och gjorde slut. Så FEGT! Inte sörja över det. Nu ska jag snart på Kapsyl å ragga på pojkar om jag vågar.

Kommentera

