Turnéplan

 

En fantastisk sak med att vara förbundsordförande för UNF är alla människor jag får möta. Den här veckan har jag förmånen att få träffa väldigt många av dem under min Sverigeturné. Det är tur att jag har SJ:s årskort även om det är synd att det i söder finns så många andra tågföretag som inte är anslutna till SJ så helt gratis blir det inte. En annan sak som är tur är att jag jobbar bra på tåg och därför kommer få mycket gjort medan jag transporterar mig och att jag har snälla vänner som lånar ut soffor till mig samt att mina föräldrar ställer upp som hundvakt. turneplan

Kommentera

