Måluppfölning 4 av 4

Så var det dags att stämma av hur det gått med mina mål för 2012.

  • Göra mig själv lycklig
    Uppnått. Att gör mig lycklig med Patrik var lätt, som singel har det varit svårare. Men jag har försök göra varje dag till den bästa och kan konstatera att jag aldrig mått så bra som singel som jag gjort den här hösten. Känns otroligt stabilt.
  • Springa tjejmilen på under 55 minuter
    Fail. Sprang på 57.56.
  • Gå två hundkurser med Lejba
    Uppnått, problemhundskurs och Rallylydnad II
  • Se till så att UNF:s projekt Ett bra uteliv får en hejdundrandes start
    Uppnått. Bra start, inte lika bra hela vägen in i mål, detta har varit en svår utmaning i mitt uppdrag.
  • Åka på en stadsweekend, till Island och valfri solig ort
    Fail. Island och Nice är avklarat och det fanns en Londonweekend inplanerad tillsammans med Patriks familj, dfmen att följa med på den fanns ju tyvärr inte på kartan när det väl var dags.
  • Se de tre sista Star Wars-filmerna
    Fail. Har sett fyran, två kvar. Istället har jag sett de tre Änglagårdsfilmerna, det känns nästan som lika viktigt ur en filmhistoriskt aspekt.
  • Stå för ett gott ledarskap i UNF
    Uppnått. Jag är väldigt nöjd med mitt eget ledarskap.
  • Ge mig själv mango, avokado och mörk choklad när jag vill
    Uppnått. Det här är jag bra på!
  • Få en kandidatexamen i genusvetenskap
    Typ uppnått. Har som sagt tagit alla poäng men inte begärt examen.
  • Fortsätta källsortera och återgå till att köpa mer ekologiskt
    Uppnått.
  • Få tre ansiktsbehandlingar
    Uppnått.
  • Kontakta och träffa åtta inspirerande och starka kvinnor över en bit mat
    Fail. Jag har träffat sex inspirerande kvinnor. Jag hade velat hinna med alla åtta men tid, för dålig framförhållning och lite blyghet har hållit mig tillbaka. Det här har varit det roligaste målet och något jag vill fortsätta med. Vilka dejter jag varit på!. Tack Åsa HagelstedtKristina LjungrosLovisa Lantz, Hanna Hallin, Ida Östensson och Anna Magnusson!
  • Fräscha upp min lägenhet med enkla billiga förändringar
    Uppnått. Jag har det hemtrevligt tycker jag. Är sugen på att renovera större.
  • Vara en god vän, flickvän och medmänniska
    Uppnått. Kan ju knappast säga fail på detta trots att jag inte är flickvän längre. Jag är bra på så mänga sätt ändå 🙂

Sammanfattningsvis kan jag säga att det gått ganska bra. En del av målen som inte uppnåtts har jag inte kunnat påverka och andra har varit svåra eller så har jag inte försökt tillräckligt. Good enough för att jag ska vara nöjd. Nu är frågan vilka mål jag ska sätta upp för 2013? Några förslag?

2 thoughts on “Måluppfölning 4 av 4

Kommentera

