Bildgooglat mig

Ikväll har jag bland annat roat mig med att googla mig. Mitt twitterkonto kommer upp först och sen min blogg. De flesta bilderna på mig själv känner jag igen men några av dem visste jag inte om att de fanns. Spännande!

Den här är från när jag bjöd Magnus Uggla på en alkoholfri drink i Uggla i P41918794_520_292

Den här är från när jag och Jolin var med i P3 Metropol med anledning av Vart femte barn1531943_520_292

Den här är från en artikel som Metro skrev med anledning av valborg och langning av alkohol.
27o=Linda-Engstrom1Kla

De här två har Sara tagit och de var med i Inspirationsporträttet som Sara och Lisa skrev till sin blogg.
_DSC6832 _DSC6873

Kommentera

