Hösten nya S

Skåne och Sjukhus. Det är där jag hängt den här hösten.

På sjukhus/vårdcentraler har jag:

  • Tagit bort en linsrest som fastnat på hornhinnan
  • Bytt min hormonspiral
  • Undersökt födelsemärken, tagit bort födelsemärken
  • Lämnat cellprov x2
  • Undersökt en hårsäcksinflammation x2 och till slut opererat bort den talgknöl som skapats av hårsäcksinflammationen.

Drygt såklart men samtidigt skönt att göra allt på en gång så det inte blir så dyrt. Frikort är en fantastisk politisk idé!

I Skåne har jag:

  • 29 augusti – POPmöte Malmö
  • 19-21 oktober – NordAN i Malmö och POPmöte
  • 26-28 oktober – Mötesordförande NSF förbundsmöte Kristianstad
  • 22 november – Alkoholtoppmöte i Helsingborg

Hade en skåneresa inbokad 29 november oxå men den förflyttade jag till januari. Någon måtta får det vara.

 

Kommentera

