8. Berätta om ett av dina favoritplagg

Jag har många favoritplagg. De flesta är rutiga. Klänningar och långa skjortor är mina favoritplagg alternativt min svarta pennkjol och min kavaj när jag vill känna mig proper och seriös.

Mina mest välspenderade pengar har jag lagt på min röda trenchcoat. Jag har använt den två vårar och två höstar och det märks att den börjar bli sliten. DSC01511Så här röd är den inte längre tyvärr. 

En lång skjorta som är rutig, optimalt. Mjuk så jag känner mig avslappnad men ändå snygg så jag kan ha den på till jeans när jag jobbar en vanlig dag eller med leggings och stövlar ifall jag vill vara lite mer uppklädd. DSC00565 Köpt på H&M som rätt många andra plagg som jag äger.

En av mina favoritklänningar är denna. Jag får snygga siluett, den är bekväm och när jag snurrar i den så rör sig kjolen trygg. Bugga är bäst. ©jforsberg_Linda_8472Avslutningskvällen på kongressen i Åre 2011. Bortsliten från dansgolvet för fotosession inför Motdrag. Jag var alldeles rödflammig och svettig, men genomglad som ni ser. 

 

Kommentera

