NovFS

Jag har precis avslutat mitt sjätte och sista budgetFS. Under mitt första budgetFS hösten 2007 försökte jag förstå hur 20 000 kr hit eller dit inte var en big deal och åkte jag hem och grät i tre timmar. Varför kommer jag inte riktigt ihåg jag vet bara att jag tyckte att det var jättejobbigt.

Nu har vi tagit många bra beslut och 20 000 känns som detaljer. Inser att jag gjort en personlig resa i mitt förhållningssätt till budgetarbete.

Lite tom i huvudet är jag, ikväll blir det TV-kväll med AM för att ladda om, imorgon är det dags för en ny härlig UNFvecka. FS glor på en projektorskärm av alla äskningar
Så håller vi energi och fokus upp.Jag och Lovisa färgmachade 

 

One thought on “NovFS

  1. Ping: Årskrönika: UNF-året 2012 | levlivetmedlinda

Kommentera

