Leva som jag lär

Idag är jag minst i världen. Önskar att jag fick ligga under en filt på någons arm och stänga ute hela världen runt mig. Det finns UNF-jobb kvar att göra men idag dissar jag det. Det är dags att jag behandlar mig själv som min bästa vän ikväll.

Åtgärd: Titta på Pippi på de sju haven och ät precis så mycket mörk choklad som jag vill. Det är nu jag tackar mig själv för att jag är en sparare och alltid har näst intill obegränsat med choklad hemma.

Så jag lyssnar på Kari Jobe och är snällare mot mig själv än jag är mot alla andra. Och det här är inget se-mig-hör-mig-inlägg. Jag ringer de jag vill, prata har aldrig varit mitt problem. Det här handlar endast om att bredda bilden av mig själv. Jag är människa, starkast i världen de flesta dagar i vecka, men ibland också minst i hela världen.

Imorgon är jag tillbaka på banan igen. Peace out!

 

Kommentera

