Det är över nu…

…men jag kommer ihåg alla dagar med dig!

Det är slut mellan mig och Patrik. Det har varit några tunga dagar där jag försök inse och acceptera att det inte är vi längre. Vi är vänner och jag tror att vi båda kommer kunna ta oss igenom detta ganska smärtfritt. Trots allt.

Vi har haft många fina dagar tillsammans. Flera kvällar på indiska restauranger där samtalet aldrig tar slut, otaliga timmar framför Skilda Världar, sju underbara dagar på Cypern, några kvällar på dansgolvet där hela världen försvinner, trevliga middagar hos hans familj i Täby och skönt häng i Tväråbäck.

Älskade MatchKrokodilPatrik, vad glad jag är för dagarna vi haft tillsammans. Nu går vi vidare och kommer för alltid tänka på varandra när vi har våra snygga lila tröjor. Röda ögon, inte sexigast i världen men helt okej snygga personer ändå!

 

Kommentera

