57:56

Så lång tid tog det och jag är nöjd. 10 000 meter med 32 000 andra tjejer. Under förutsättningarna är det en helt okej tid.Första gången det tog emot var vid 7 km, antar att det betyder att jag borde kunna ha pressat mig lite mer i början. Jag började knarka druvsocker och vid 8 km var jag på banan igen och ökade tempot. Vid 9 km fick jag ont i magen och var tvungen att sakta ned, det var synd för annars hade jag nog varit mer i närheten av målet, under 56 minuter.

Vädret var drygt och leran var all over the place. Jag hade prickiga trosor och sockarna var dränkta i brun lera. Men trots detta var både jag och Lisa glada när vi kom i mål. 

2 thoughts on “57:56

  1. Ping: Måluppfölning 3 av 4 | levlivetmedlinda

  2. Ping: Måluppfölning 4 av 4 | levlivetmedlinda

Kommentera

