Utskottsmöte

Nattågsresan var fantastisk. Fick ligga kvar en halvtimme längre för att tåget ändå stod inne på stationen. Checkade in redan på perrongen så ingen konduktör kom och störde efter att vi klivit på. Tåget var i tid och när jag kom fram serverades nybakt bröd hemma hos Alina. Sicken start!

Idag har vi i det drogpolitiska utskottet haft utskottsmöte. Mitt utskott består av så himla många bra människor som är roliga att samarbeta med. Har på senare tid insett att min engagemangsnivå är väldigt beroende av vilka personer jag samarbetar med.

Att jag och Lovisa teamar så bra är en stor del varför UNF:s medverkan i Almedalen blev så bra. För att inte tala om samarbetet i den lilla gruppen som roddade ihop Soberian och Almedalsdrinken. Människor jag tycker mycket om=hög engagemangsnivå och gott samarbete

Vill du läsa mer om UNF:s strategiska arbete i våra utskott så har Linda skrivit ett mycket bra inlägg om detta. Läs här!

Alina, Jenny och Lovisa skriver på vår strategibilaga

 

Kommentera

