Produktiv idag

Idag har jag mejlat. Typ hur mycket som helst. 131 mejl i inkorgen blev tillslut 19 stycken. Mycket produktivt! Imorgon ska jag stryka saker på min att-göra-lista. Jag har lagt ut en annons på blocket om att hyra ut mitt rum och blivit överöst med samtal och mail. Tyvärr mest folk som jag inte känner för att bo med.

Lisa har varit här ikväll och vi har ätit någon form av hemmatapas i budgetvariant. Skulle springa men vilade då vi båda fortfarande är krassliga. Har pysslat lite och kollat på kort. Hittade dessa…

 

…tänker att jag inte lämnar någon kommentar om dessa.

Kommentera

