Omtanke

 

 

Tack alla fina vänner för all omtanke nu när farmor gått bort. Patriks syrra Elin var gullig och köpte blommor till mig i fredags (Tyvärr kvar i Täby men fick ett mms från Anne så jag ändå kan se dem) och idag när jag kom hem stod det blommor från UNF utanför min dörr. Tack för alla sms, telefonsamtal och facebook-kommentarer. Vill ni bidra mycket konkret så önskar jag mig just nu en tagetesblomma i nån form av kruka/jord som jag kan ha som handblomma att lägga på kistan. Farmor hade tusen tagetes. Minst. Eftersom de växer i trädgårdar verkar det inte vara jättelätta att få tag på. Men jag gör en utlysning så får vi se om det ger något resultat

Från UNF och från Elin

 

Kommentera

