Sen sist…

…har jag:

Varit på prommenix med Sara och Gui. Gui övade på tilliten genom att gå nära en klippkant vilket inte uppskattades av Sara. 

Bakat syltkakor till Patrik. Att vara huslig och baka är något jag bara gör när jag har riktigt mycket tid över. Jag gillar det men hinner/prioriterar det aldrig i vardagen. De var fina innan jag stoppade in dem i ugnen. Efteråt insåg jag att jag la i för mycket sylt men smaken var det inge fel på.

Plockat blommor. Tog en runda med intervaller i morse och plockade blommor på väg hem. Det dröjde inte länge förrän katterna vält ut dem 😦

Lag pussel min Lina. 1000 bitars avkoppling och därefter ryggont. Så som det ska vara. 

 

 

Kommentera

