Gravidmage

Jag tycker att gravidmagar är så himla snyggt. Så snyggt att jag skulle kunna tänka mig att ha en mest hela tiden. Gravidkvinnor ser så lyckliga ut, eller så är det bara jag som antar att de är det för att jag utgår från att alla som är gravida är lyckliga. Som att tvåsamhet och att fortplanta sig skulle vara det ultimata. Vet att det inte är så.

Hursom, fint tycker jag att det är. När Emma var gravid gjorde de en avbild av hennes mage med gipsbindor. Jag provade, se så snyggt!

Kommentera

