Växel 6

När jag var lite pratade min moster om att det måste finnas en extra växel att lägga i när det är skarpt läge och bråttom. Som när man måste hinna med ett tåg, få många saker gjort snabbt eller bli klar med en deadline. Superfokus, hård prioritering och bara göra. Jag har en sån växel och det är jag väldigt glad för. Imorgon kl 16 går flyget till Nice och innan dess finns ett antal saker som jag bara måste vara klar med. Jag gör en lista (älskar listor) och bockar av saker så att det känns som framsteg. Räknar med att hinna allt till imorgon, ska gå på hundkurs med Lejben oxå i Vallentuna och det tar ca 4 timmar. 

Kommentera

