Sova

En av de bästa sakerna med mig själv är att jag alltid somnar så fort jag lägger mig på kudden. Det innebär att jag ibland somnar när jag inte borde typ när jag ser på film eller på tunnelbanan. Jag kan i princip sova var som helst. Men då är jag ju oxå uppvuxen med föräldrar som höll mig upp och ned när jag sov för att jag inte skulle vara lättväckt samt har spenderat ett antal nätter i en sovsäck på två stolar för att mamma och pappa skulle kunna bugga hela natten.

Jag kanske har legat och vridit och vänt mig 50 nätter i mitt liv, kan låta mycket men det är ju knappt två/år. Som sagt, en av de bästa sakerna med mig själv är att jag kan somna direkt. Ikväll är det extra bra att ha eftersom jag ska upp kl 05.30 imorgon. Natti folks!

One thought on “Sova

  1. Lycko dig! 🙂 Jag är sämst på att sova! Men det har ju mycket med värken att gör iof..:P Jag var mycket bättre innan olyckan! Speciellt när man först varit i skolan till tre, sedan for hem å snabbätit, gjort lagårn, farit ut å tränat nån timma minst med Ribban, sen duschat, tagit på benskdd, skyndat till vännäs å tränat fotboll/löpning/intervallträning, hem – ducsha, läxa, sen satt man på skunk en liten stund, och sen sängen. Då sov jag gott 🙂 / Kicki

Kommentera

