När jag är ledig…

…är jag huslig. Jag har aldrig tid att vara det annars och därför ser jag det som en oerhörd lyx att ha tid att göra egen glass. Så jag svirade ihop en yoghurtglass som njöt av den under ESC. Andra saker jag unnar mig när jag är ledig är:

  • Bada
  • Spela dataspel (var länge sen)
  • Shoppa (helst själv så jag inte behöver ta hänsyn till någon
  • Städa på något udda ställe (mycket frigörande att få det riktigt rent någonstans, typ fönsterbläcket.)

Konstigt ljus, den var mer rosa än orange IRL

p.s
Att inte ha tid till något är givetvis en prioritering men för mig så känns det som att jag inte har tid att vara just huslig särskilt ofta.

Kommentera

