Scons och färskpressat

Eftersom gullpatrik fyllde år idag fick han färkspressad apelsinjuice och nybakta scones som frukost på sängen. Allt serverart på min fina bricka som jag fick när jag hade suttit som ledamot mina två första år i UNF:s förbundsstyrelse designad och gjord av Anna-Karin på Tusen nålar. När jag var hos Elin i Växjö för några veckor sedan blev jag inspirerad av hennes fina mariosvampar och gjorde två glasunderlägg till Patrik som födelsedagspresent. Mycket uppskattat till samlingen
Yammi!


Glasunderläggsinspiration hemma hos Elin


Små söta mariopärlplattsmagneter med ett budskap som passar både Elin och Patrik ❤

Kommentera

